Visualism..,

Van veel tekst naar impactvol beeld

Foto’s, video’s, infographics animaties, alles draait in 2017 om visuele communicatie. Tekst is uit, beeld is ’in’. Denk aan YouTube, Instagram of Snapchat. De halve wereld bevolking deelt foto’s en video’s via social media, waar en wanneer dan ook. En niet alleen de wereldbevolking, bedrijven doen hier hard aan mee. Doen zij dat goed, dan delen fans de video’s en beelden, doen zij dit niet, tsja…

Online video is nu al ‘huge’.  Kijk bijvoorbeeld naar de omvang van Youtube en de snelle opkomst van Netflix. Ook komen er steeds meer ‘connected TV’s’. In 2017 zet online video verder door. Een belangrijke oorzaak hiervan is, alweer, mobiel internet en -niet geheel onbelangrijk- een bijna dekkend 4G netwerk. Smartphones en tablets lenen zich prima voor het bekijken van video’s. Meer dan voor het lezen van lange teksten.


Kijk hier voor alle online Communicatie trends


Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: