Online is sòò on..,

CONSUMENTEN WILLEN NU OOK ZELF PRODUCTEN BEDENKEN

Veelal omdat ze online alles al zelf bepalen wat ze willen, wanneer zij dit willen en hoe ze het willen: willen zij in dit geval nu ook mee praten, participeren, sharen, recenseren, creëren.., ga zo maar door. Maar alleen online is ook niet meer cool. Ze willen hetzelfde nu ook weer ‘off-line’ ervaren.

Die sterke betrokkenheid en invloed, online en offline, is uiteraard typerend voor de zogenaamde co-creating consumenten. Zij bemoeien zich al voor de lancering met het product, en er is sprake van tweerichtingsverkeer: consumenten laten weten wat ze willen en bedrijven krijgen al in de ontwikkelingsfase waardevolle en eerlijke feedback van hun doelgroep.


Kijk hier voor alle Communicatie Trends


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: