Datacentralisation..,

Klant centraal door Big Data

We laten met z’n allen meer en meer persoonlijke gegevens achter op internet. Mensen laten op social media achter waar hun interesses liggen. Daarnaast kun je veel informatie achterhalen van bezoekers op je website of uit je klantenbestand. Als ondernemer kun je deze  informatie benutten om je doelgroep persoonlijk en behoeftespecifiek te benaderen. In 2015 staat het verzamelen van big data steeds meer centraal om klanten op persoonlijk niveau te servicen.

Je bereikt de consument op zijn meest persoonlijke apparaat: de smartphone. Maar die consument zit niet te wachten op jouw boodschap. Die bekijkt de updates van vrienden en familie. Daar concurreer je mee. Om in die omgeving relevant te zijn, is het essentieel dat je advertenties in de juiste context toont. In dit geval door te weten wat hij of zij nu wel relevant of leuk vind. Data helpen daar bij. Door inzicht, overzicht, voorkeuren en adresgegevens van de consument snel en eenvoudig te ontsluiten.


Kijk hier voor alle MKB en Comm.trends


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: