Nieuwe on + offline merkidentiteit ORAM

Als grootste business- en belangenorganisatie van Amster­dam, heb je een reputatie hoog te houden naar de aangesloten leden: ambitieus, kritisch en eerder groot dan klein. Zeker in deze digital age, waarin echt ’alles’ steeds transparanter, makkelijker maar vooral ook steeds bereikbaarder moet worden.

Dan wil je als toonaangevende belan­genorganisatie, dat àl jouw communicatie weer helemaal 3.0 wordt. Schaalbaar, ’aaibaar’ maar bovenal bereikbaar en wel 24/7. In dit geval met relevante content, cases, beleving èn connectivity. En dat is heel aardig gelukt…

In opdracht van van Santen Netwerk realiseerde ik -samen met Basic Orange- een nieuwe visuele merkidentiteit plus tamelijk imposant web portaal voor de inmiddels meer dan 600 leden van ORAM.


Bekijk de communicatie case van ORAM


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: