On / offline activatie campagne Trimetal / Akzo Nobel

Trimetal bouwverven zijn qua prijs/kwaliteit verhouding de beste die er zijn in Nederland. Helaas is de professionele schilder daar onvoldoende van op de hoogte en is deze -als extra hobbel- ook nog ’ns zeer loyaal aan het merk dat hij vaak al decennia gebruikt…

Dat was de uitdaging die we in communicatie moesten ’oppakken’ en ombuigen. Naar een concrete en prikkelende  campagne, die in boodschap en uitstraling drie dingen moest doen: verkopen, verkopen en nog ’ns verkopen. En dat.., is goed gelukt.


Bekijk de Communicatie case van Trimetal


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: