City Marketing campagne Gemeente Almere

In een pitch moet je altijd met gedurfd werk komen. Niet alleen strategisch, maar vooral ook met het creatieve werk en de online media toepassingen. De communicatie opdracht was ambitieus: als de oudste nieuwbouwwijk van Almere gerenoveerd moet worden, moet dat op een volstrekt nieuwerwetse wijze worden uitgedragen.
Door bewoners als wijk ambassadeur in de campagne hun mening te laten ventileren en deze on- en offline te delen met de wijk waarin zij wonen en de door ons gerealisserde online nieuwsgroepen, ontstaat er een sterke inhoudelijke betrokkenheid en veranderingsbereidheid ten aanzien van de verbouwplannen. Met als gevolg een veel soepeler en efficiëntere manier van voorlichting, vermindering van klachten en een wel heel erg leuke co-creatie in de communicatie. Waarvan akte…

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: