Employer Branding..,

Are you being Liked!?

Ofwel; hoezeer wordt je ’ge-liked’ door jouw personeel!? Werkgevers moeten vandaag-de-dag dus echt wel iets meer bieden dan uitsluitend de maandelijkse salarisstrook en het gouden horloge bij 25 dienstjaren om werknemers aan zich te binden. Hoe leuk en aantrekkelijk is het eigenlijk om voor jouw bedrijf of organisatie te werken? Hoe betrokken ben je als werkgever bij je personeel? En welke rol speelt ‘online’ hierin?

Het co-creeëren om betrokkenheid te realiseren bij werknemers, staat in dit artikel centraal samen met de tools om dit te bereiken. Hierin gaat het vooral om het bieden van een laagdrempelig framework, dat het creëren van (nog) meer betrokkenheid mogelijk maakt. Als je ook wilt dat je medewerkers in jouw organisatie gaan geloven, is het belangrijk te weten wat er bij hun speelt. Wat vindt men van de koers van je bedrijf? Welke weerstand is er? Door te luisteren en in te spelen op wat je hoort, zal meer begrip ontstaan voor organisatieplannen…


Kijk hier voor alle MKB + Comm.Trends


Download hier de TrendNote_employer_branding


Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: