Declutterism..,

Van veel naar focus

Er is zo veel beschikbaar, zo veel informatie, zo veel producten dat het steeds meer moeite kost om beslissingen te nemen. Klanten zijn daarom op zoek naar duidelijke informatie en een helder overzicht van jouw aanbod. Zij zijn op zoek naar controle en invloed. Hiervoor moet je deze klant goed kennen.

Wat is haar behoefte. Kies je doelgroep en wees daar duidelijk over. Consumenten, of ze nu zakelijk of privé zoeken, doen er tegenwoordig alles aan om contact met een verkoper te vermijden. Het laatste waar ze behoefte aan hebben is een verkooppraatje. Ze zijn er bovendien aan gewend dat alle informatie die ze nodig hebben gratis beschikbaar is op internet. Dus als de website van jouw organisatie niet voorziet in die duidelijke of overzichtelijke informatiebehoefte, maar de website van een concurrent wel, ben je die klant in één klik kwijt.


Kijk hier voor alle MKB + Comm.trends


Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: