Custowners and Presumers..,

IN 2016 WORDEN 2 NIEUWE CONSUMPTIEMODELLEN GEVESTIGD:

In de huidige ’expectation economy’ willen consumenten niet alleen het aller-allerbeste, ze willen het nu, als eerste èn daarnaast óók nog ’ns met een human touch. En wat is er dan aantrekkelijker voor hen om betrokken te zijn bij de financiering, promotie maar ook de ontwikkeling van producten en diensten, nog voordat deze daadwerkelijk gerealiseerd zijn…

Het belang van deze nieuwe consumenten mag evident zijn. Zij staan dichter bij het merk als ooit tevoren. Betrokkenheid en loyaliteit zijn voor hen geen loze begrippen. Want: zij ’funden’ nieuwe merken èn helpen deze ook nog ’ns mee in de communicatie en marketing effort.


Kijk voor alle ConsumentenTrends


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: