Sociocorporate..,

ORGANISATIES MET EEN BOODSCHAP:

We hebben al eerder vastgesteld dat het vertrouwen van mensen in merken, organisaties, overheden en instituten sterk is afgenomen en nog steeds afneemt.

Het economisch klimaat vanaf het begin van de financiële crisis in 2008 heeft gezorgd voor een heersend gevoel dat we bewust jarenlang voor de gek zijn gehouden door organisaties en instituten uit egoïstische motieven als macht en schaamteloze potjes zelfverrijking. Er zijn organisaties die hierin bewust een andere lijn zoeken en succesvol zijn. Lees hier waarom…


Kijk hier voor deze en andere maintrends


Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: