Shareconomics..,

VAN LIKES NAAR INCENTIVES:

Zoals gezegd, consumenten zijn de marketeers van morgen. Oftewel, consumenten vermarkten producten en diensten aan consumenten door het delen van ervaringen en content.

En dat delen gaan mensen in toenemende mate doen. Merken en organisaties volgen de consumenten in deze ontwikkeling en zullen in 2014 steeds vaker marketingstrategieën ontwikkelen die gericht zijn op dat delen. Lees hieronder waarom…

Kijk voor deze en 7 andere maintrends op: TrendTree 02 – SocioMediaTrends voor 2014
eee

Tags: , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: