Branded context..,

VAN DISPLAY ADVERTISING NAAR SOCIAL ADVERTISING:

Vanaf het begin van het internet zijn adverteerders bezig geweest om het medium te gebruiken als middel om hun doelgroepen te bereiken. Display advertising was voor veel merken online één van de belangrijkste manieren om hun boodschappen naar de doelgroep te zenden.

De komende jaren zal een steeds groter deel van het online mediabudget verschuiven van display advertising naar social advertising met gesponsorde content. Lees hieronder waarom…

Kijk voor deze en 7 andere maintrends op: TrendTree 02 – SocioMediaTrends voor 2014

Tags: , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

One response to “Branded context..,”

  1. Gert says :

    Goed stuk Erik!
    Groetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: