Sociobasics..,

LIKES ZÓÓÓ 2010:

De afgelopen jaren zijn er natuurlijk steeds meer organisaties en merken geweest die “iets met social media” doen. Maar daar wordt nog te vaak alleen gefocust op het genereren van followers en fans. Tel voor de grap maar eens het aantal “Like & Win”-acties die je in een week voorbij ziet komen op Facebook.

En vervolgens worden de social media profielen voornamelijk gebruikt om (commerciële) boodschappen te zenden. Old-school marketingretoriek, met het idee dat de doelgroep voortaan vaker en goedkoper bereikt kan worden. Dat is niet juist, sterker nog, dat werkt averechts.

Kijk voor deze en 7 andere maintrends op: TrendTree 02 – SocioMediaTrends voor 2014

Tags: , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: