Social companies..,

BUSINESS-AS-USUAL NIET MEER ZO USUAL:

Digitale en social media blijven zich in een hoge snelheid ontwikkelen. Ze zullen daarom steeds belangrijkere communicatieve pijlers worden voor organisaties in 2014. Althans, voor organisaties die het duurzaam opbouwen van een relevante (sociale) merk- en meerwaarde op de lange termijn als belangrijke investering zien…

Organisaties die voorop lopen, kunnen daarop inspelen. Want, onze veilige business-as-usual, zal niet meer zo usual zijn. Merken die het verschil willen maken, staan voor grote veranderingen, extern én intern. Daar is een hoop kennis en inzicht voor nodig. Die niet zomaar voor het oprapen ligt. Laat staan makkelijk verkrijgbaar. Vandaar ook deze TrendTree® om eenieder die hiermee aan de slag wilt -naast een visie- ook van de juiste facts & figures te voorzien. Organisaties die vooruit willen zetten dus in op dialoog marketing: zij kunnen rekening houden met de onderstaande maintrends voor 2014. Lees hieronder waarom…

Kijk op TrendTree 02 – SocioMediaTrends voor 2014

Tags: , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: