Consumercontrol..,

MARKETING AS-WE-KNOW-IT DRAAIT 180º

De consumenten zijn de marketeers van morgen. Mensen hechten steeds minder geloof aan wat organisaties en merken roepen over henzelf, hun producten en diensten. Tegelijkertijd delen we via social media (vooral op mobiele apparaten) bijna 24/7 ervaringen met elkaar.

En we delen alles; nieuws, informatie en onze mening daarover, foto’s en updates van allerlei privé-aangelegenheden, werkgerelateerde issues en ervaringen met en meningen over allerlei organisaties, merken en producten. Lees hieronder waarom…

Kijk voor deze en 7 andere maintrends op: TrendTree 02 – SocioMediaTrends voor 2014

Tags: , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: