Consulessment..,

SERVICE + EXPERIENCE BELANGRIJKSTE TRIGGERS SALES SUCCESSEN:

De economische stagnatie, de woningmarkt, werkeloosheid, inflatie en hoge kosten zorgen ervoor dat consumenten steeds terughoudender worden in hun bestedingen. Er is een dus nog steeds vooruitzicht op een periode van beperkte groei met inflatie en onzekerheid. Retailers krijgen zo te maken met hoge(re) grond­stofkosten en steeds oudere (dus duurdere) werknemers. On­danks dat de prijzen onder druk staan verwachten consument­en steeds hogere prestaties van retailers.

Hogere prestaties wat betreft (on-line)service, actualiteit van het assortiment maar vooral in de winkel- en de daarmee samenhangende merkbeleving. Als je alles, overal en nergens voor vrijwel dezelfde prijzen kunt kopen, wordt het imago en de rol die de pro­ducten van dat merk spelen in het leven van de consument immers steeds belangrijker. De retailer die daar qua assortiment en communicatie en personeel // service het beste op inspeelt maakt nog steeds het verschil. Tussen veel winst en geen enkele…

…………………………………………………………………………………………

Kijk voor alle recente Communicatie + Marketing Trends ook ’ns op: slideshare.net/EricZomer

Voor nog meer forecasts + facts & figures over on- en offline communicatie kun je ook kijken op:

pinterest.com/zomerinhuis

…………………………………………………………………………………………

Tags:

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: