Sparetimelack..,

DWINGT MARKT NAAR MULTICHANNELING

Gebrek aan tijd vergt dat je er slim mee om gaat. Moderne consumenten moeten zichzelf prioriteiten stellen. Zo wordt hij hoe langer hoe meer een multitasker die naast winkelen nog ’eventjes’ veel andere dingen te doen heeft. Hierdoor onstaat meer en meer druk op de tijd die men door wil brengen aan het winkelen zelf.

Winkeltijden moeten daarom opgerekt worden aan de wensen van de klant en de winkel zelf moet goed bereikbaar zijn voor de haastige consumenten. Gemak en snelheid zijn dus steeds belangrijker factoren aan het worden bij het kopen. Door daar met slimme brandactivaties op in te spelen weten zelfs aanbieders van dure consumergoods (verkoop)succes te genereren.

Het fysieke winkelen wordt daarnaast meer-en-meer voorafgegaan met een snel bezoek aan websites voor checks op producten, adressen en eventuele aanbiedingen. Door steeds geavanceerdere smartphones gebeurt dit nu ook onderweg. On-line wordt dan ’on-the-spot’ de beslissing genomen welke winkels wel en welke winkels niet een bezoek krijgen. Dus omzet…

…………………………………………………………………………………………

Kijk voor alle recente Communicatie + Marketing Trends ook ’ns op: slideshare.net/EricZomer

Voor nog meer forecasts + facts & figures over on- en offline communicatie kun je ook kijken op:

pinterest.com/zomerinhuis

…………………………………………………………………………………………

Tags:

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: