New Normal..,

DIGITALISATIE GENEREERT PERMANENTE INNOVATIE

The New Normal is het tijdperk waarin we het niet meer dan normaal vinden dat alles digitaal is. We verwachten altijd en overal toegang tot internet en al onze informatie. We zijn nu halfweg in de digitale revolutie en ‘het nieuwe normaal’ zal niet alleen onze manier van werken veranderen, maar ook de manier waarop bedrijven omgaan met hun klanten, met elkaar en hun werknemers. Wie denkt dat we al ver staan in de digitalisering van de maatschappij, staat een verrassing te wachten.

Deze nieuwe normaliteit duidt op een permanent op drift geraakte wereld, waarin de bestaande vanzelfsprekendheden en spelregels aan waarde hebben verloren en vaak al hebben plaatsgemaakt voor telkens weer nieuwe verrassingen. Nieuwe normaliteit betekent ook dat bedrijven en organisaties permanent alert moeten zijn op onverwachte signalen en gebeurtenissen, maar ook dat zij in staat moeten zijn om snel, slim, en slagvaardig in te spelen op plotseling veranderende realiteiten. Social media helpen daarbij.

Kijk voor alle Marketing +  Communicatie Trends ook ’ns op:http://www.slideshare.net/EricZomer

Tags: , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: