Localisatie..,

INSTANT REWARD WHILE SHOPPING

In 2012 gaan we via inchecken (en ergens de mayor van worden) naar direct incentives: op de plek waar jij winkelt speciale ’op-maat’ aanbiedingen ontvangen van winkels en restaurants in de buurt, alleen als jij het wilt natuurlijk, dus geen mobiele spam.

Daarvoor gaan partijen als Google Places en Facebook Places bestaande partijen als Repudo en Foursquare opkopen. Local based marketing is ideaal voor lokale ondernemers: want het is lokaal, meetbaar, gericht en vooral vele malen goedkoper dan de (lokale) kranten. Door de opkomst van deze lokaal gebaseerde marketingdiensten kunnen kranten en hun uitgeverijen wel eens (nog meer) in de problemen komen.

Kijk voor alle Marketing + Communicatie Updates ook ’ns op: http://www.slideshare.net/EricZomer

Tags: , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: