Brandstretch..,

DE ULTIEME SHOPEXPERIENCE

Steeds meer (mode)merken verbreden hun productbasis. Oké, modemerken met hun eigen tassen- en geurlijn zijn al welbekend. Minder bekend zijn de merken die vrijwel niets doen aan brede communicatie en alle innovatie richten op de (on-line)winkels.

Mooi voorbeeld is de Nederlandse modeketen Sissy-Boy. Met inmiddels 30 totaal verschillend uitziende en eigen beleid hebbende vestigingen, waaronder 4 specifieke op de grotere NS stations. Met een eigen academy voor personeel, SB Dagelijks voor ontbijt: zelfgebakken brood en versgeperst eco-fruit, shop-in-shops bij Selexyz zijn zij bepaald één van de koplopers in NL wat betreft toepassingen van een succesvolle BrandStretch.

Kijk voor alle marketing + Communicatie Trends ook ’ns op: http://www.slideshare.net/EricZomer

Tags: , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: