Bier verkopen is eenvoudig…

Image

NORTE BEER: HILARISCHE LOGICA VOOR KROEGBEZOEK

Deze korte videocase over de viral van Norte Beer toont precies de componenten die je moet inzetten om met virale filmpjes online succes te boeken: humor, sympathie en relevantie met het merk zelf. Daarbij hanteren ze als conceptinsteek één van ’s werelds oudste relatie killers: man mag niet naar kroeg van meisje, want: er is iets belangrijkers. Duuhh….!! wat #@*** dan? 

Daarom zet het Argentijnse Norte dit viral filmpje in om al haar ’cerveza afficionado’s’ niet alleen een ’best excuse ever’ te geven om naar de kroeg te (blijven) gaan en van dit gezemel af te komen, maar geeft daarbij vooral ook nog ’ns een overtuigend signaal af dat Zuid Amerikaanse bureaus’s helemaal hot & happening zijn wat betreft creativiteit en vooral humor.

Tags: , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: