Tracking & Trace:

OR KNOW THE ON-LINE TRACES OF YOUR CUSTOMER

Veel marketeers dachten niet zo heel lang geleden. dat klanten via slechts één kanaal en met maar één device de website van de organisatie bezochten…  Door de opkomst van verschillende devices zoals smartphones en tablets + het veranderde consumentengedrag op het gebied van producten en diensten vinden, groeit het besef binnen ’marketing’ dat de klant van veel meer platformen gebruik maakt dan voorheen om in contact te treden met de organisatie.

Marketeers moeten er daarom in 2012 voor zorgen dat zij in dit opzicht een beter beeld krijgen van de klant, zodat zij op ieder specifiek kanaal de juiste uiting tonen. Op basis van deze klantkennis kunnen zij er zo voor zorgen dat de content die zij bieden ook daadwerkelijk aansluit bij de interesse en achtergronden van hun klant. Hoe relevanter deze informatie is voor de klant, hoe effectiever de marketingcampagne (en conversie) is.

Meer communicatietrends van zomerinhuis.nl vind je op:  http://slidesha.re/LKcBNo

Tags: , , , , , , , , , ,

About zomerinhuis.nl

Ik help merken en organisaties met de activatie van hun doelgroepen, door sterke strategie te 'verpakken' in design dat harten raakt, in taal die mensen in beweging brengt en dit alles strak te vertalen in online techniek.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: